פרסום בדיגיטל לאקדמיות

הניסיון שלנו בתחום האקדמיה

העבודה השיווקית בתחום האקדמיה היא מהמורכבות והרגישות ביותר בעולם הדיגיטל.


מדובר בזירה תחרותית מאוד, בה כל מוסד נלחם על תשומת הלב של סטודנטים פוטנציאליים, על יוקרה תדמיתית, ועל חיזוק הקשר עם הקהילה האקדמית והציבור הרחב. אנחנו במשרד צברנו ניסיון עשיר של למעלה מעשור עם מוסדות מובילים, תוך הבנה עמוקה של מחזורי הרישום, תמהילי הקהל, והאתגרים השיווקיים הייחודיים לכל מוסד. נדרשנו לחשיבה אסטרטגית, יצירתיות גבוהה, ניתוחי דאטה מדויקים ויכולת ביצוע מהירה – במיוחד כשמדובר במוסדות דוגמת אוניברסיטת תל אביב או מוסדות להכשרת מורים, שם המסר חייב להיות חד, אמין ורלוונטי. הניסיון הרב שצברנו הופך אותנו לשותף אמיתי למסע האקדמי הדיגיטלי – לא רק כספק שירות, אלא כגורם שיווקי שמבין את עומק המערכת האקדמית ואת השפה שבה היא פועלת.

השותפים שלנו למסע

הניסיון שלנו בתחום האקדמיה

אוניברסיטת תל אביב


2023-היום
עם אוניברסיטת ת״א אנחנו עובדים כבר שנה שלישית – גוף מחקרי ותדמיתי מהשורה הראשונה. כאן האתגר הוא לשמור על מקומה הגבוה כאוניברסיטה הגדולה והמובילה בישראל יחד עם עמידה ביעדי ההרשמה, והבאת מועמדים איכותיים. האסטרטגיה כוללת התאמות מדויקות לקהלים שונים ועבודת מדיה חכמה ואפקטיבית.

מכללת ספיר


2025-היום
בחצי השנה האחרונה ליווינו את מכללת ספיר, אחת המכללות הציבוריות הגדולות בישראל והעוגן האקדמי של הנגב המערבי. האתגר היה לתרגם את החיבור החזק לקהילה ולעוטף, האקלים החברתי הייחודי ורוח העשייה החברתית והתרבותית לפעילות דיגיטלית שמדברת לדור צעיר שמחפש גם תואר איכותי וגם משמעות. בנינו אסטרטגיית מדיה שמצליחה להגיע גם לקהלי ליבה באזור וגם לסטודנטים פוטנציאליים מכל הארץ. תוך עבודת דאטה מדויקת והתאמת מסרים למסלולי לימוד שונים פעלנו גם מצד אחד בכל הכוח לגיוס סטודנטים ומצד שני גם לחזק את המיצוב של ספיר כמקום שבו לימודים אקדמיים, קהילה ועשייה חברתית נפגשים.

מכללת שנקר


2015-2024
שמונה שנות עבודה עם שנקר הפכו אותנו לחלק בלתי נפרד מהמוסד המרשים והמתפתח. בין אם מדובר בעיצוב, בהנדסה או בטכנולוגיה, שנקר הציבה רף גבוה ליצירתיות ולבידול. הפקנו קמפיינים ייחודיים שחיברו בין חדשנות לתשוקה ליצירה, ושידרו את רוח המוסד בכל ערוץ דיגיטלי.

מכללת לוינסקי לחינוך


2015-2019
במהלך חמש שנות עבודה עם לוינסקי ליווינו את המכללה בזמן שעברה תהליך מיתוג מחודש, תוך התאמה לעולם הדיגיטל של המאה ה-21. האתגר המרכזי היה לחבר בין ערכי ההוראה הקלאסיים לבין מדיום דיגיטלי צעיר ודינמי תוך הגעה ליעדי ההרשמה.

מכללת בית ברל


2021-2022
עבדנו עם בית ברל במשך שנה וחצי במטרה להביא לשינוי משמעותי באופן שבו המכללה מפרסמת בדיגיטל. האתגר היה לבלוט בתוך שוק צפוף של מכללות לחינוך תוך שמירה על ערכי פלורליזם , גיוון ואקטיביזם חברתי – אלמנטים שמאפיינים את בית ברל והפכו לחלק מרכזי במסר השיווקי שלנו. אלמנטים אלו מאפיינים את הקהל הייחודי של בית ברל והצורך להגיע לאנשים אלו ולהניע אותם להרשמה היה אחד האתגרים המורכבים בעבודתנו.

מכללת בצלאל


2024-היום
כשנה של שיתוף פעולה עם בצלאל הייתה הזדמנות ייחודית לגעת בלב העשייה האמנותית והעיצובית של ישראל. העבודה עם מוסד שמוביל את השיח הוויזואלי בארץ דורשת הגעה חכמה לקהלים מאוד מיוחדים וההבנה של טרנדים תרבותיים, ויכולת לדייק את הקשר בין יצירה, חדשנות וזהות.

מכללת אורנים


2022-היום
במשך יותר מ-3 שנים אנחנו מלווים את אורנים – מוסד עם נשמה פדגוגית חזקה. עיקר הדגש היה על הקשר לאזור הצפון, על הקהילתיות והאנושיות שבמכללה. נדרשנו לייצר קמפיינים שמגשרים בין הגעה לאנשים שבוערת בהם תחושת השליחות לבין עמידה ביעדי הגיוס והבאת מועמדים איכותיים.

מכון ויצמן למדע


2024
עבור מכון ויצמן נדרשנו לקמפיין חד פעמי ומדויק, בו הדגש היה על הגעה לקהלי אולטרה-פרימיום להרשמה לאחת התכניות העיליות בישראל במוסד עם שם עולמי. אתגר שיווקי לא פשוט שהסתיים בתוצאה מרשימה בה עברנו את היעדים בסדרי גודל ובטווח זמנים קצר מאוד.

המרכז האקדמי למשפט ועסקים


2022
הקמפיין שביצענו עבור המכללה שם דגש על גיוס סטודטים מקרב החברה הערבית למספר מסלולי לימוד יוקתיים כגון משפטים, סיעוד וכלכלה. הקמפיינים בדיגיטל חידדו את היתרון היחסי של המוסד בתוך זירה תחרותית של מוסדות פרטיים.

שותפות עם אחריות

סיכום – שותפות שיווקית אמיתית לאקדמיה

העבודה עם מוסדות אקדמיים דורשת שילוב נדיר של רגישות ערכית, שליטה בנתונים, יצירתיות אסטרטגית וניסיון רב-שנים. מוסד אקדמי לא יכול להרשות לעצמו מסרים שיווקיים שטחיים או קמפיינים שמתעלמים מהקהל הייחודי שלו. דווקא בגלל המורכבות – צריך משרד שיודע לדבר אקדמית, לחשוב שיווקית, ולבצע דיגיטלית. אנחנו כאן כדי להפוך את המורכבות הזאת ליתרון תחרותי, ולעזור למוסדות לבלוט, למשוך ולהוביל. משרד הפרסום הטוב ביותר לאקדמיה זה מושג חמקמק משום שלכל מוסד אקדמי יכול להתאים משרד פרסום דיגיטלי אחר שמתאים לו לאופי הפעילות, למטרות ואפילו לתרבות העסקית ארגונית של המוסד ולקהלי היעד שלו. אז כששואלים איזה משרד פרסום הכי טוב לפרסום מוסדות אקדמיים או משרד פרסום דיגיטלי לפרסום תואר ראשון וכד׳ זו שאלה שלא ניתן לענות עליה מבלי לפגוש מספר משרדים ולבדוק את ההתאמה ולהבין את המורכבויות שבבחירת משרד.

  הרצל 16 (פינת רוטשילד), תל-אביב           03-3741101           hello@perform.co.il
  פרסום באקדמיה           מדיניות פרטיות        
  Facebook           LinkedIn           Instagram